Spaghete cu kaizer prajit, usturoi si bulion

9 Oct

Gratie unor zile idioate, in care rar s-a intamplat sa ajung acasa inainte de 10, cinele  au constat in cea mai rapida reteta delicioasa la care m-am putut gandi.

In primul rand, trebuie sa mentionez ca ADOR sa prajesc tot ce prind, mai ales orice fel de carne cu  grasime. E modul meu de a onora stramosii care au descoperit focul, plus ca viata fara grasimi nu e viata, it’s what I always say!

Asa ca saptamana trecuta am inaugurat seria noptilor de paste cu kaizer prajit, usturoi si bulion, ultimate addiction, gata cam in 15 minute.

Ingrediente pentru cate o portie.
150-200g paste
3 felii groase kaizer sau bacon
5 catei usturoi
1 lingurita ulei de masline
1 lingura bulion
sare
cimbru proaspat

Se pun pastele intr-o oala cu apa (+ sare) care fierbe.
Intr-o tigaie, se incinge uleiul de masline. Se tranteste kaizerul in uleiul incins, se pune un capac deasupra si se prajeste cinci minute, amestecand din cand in cand. (Eu las focul mare, se carbonizeaza mai frumos :D)


Se adauga usturoiul taiat bucatele si se da flacara la minim.

Se iau pastele de pe foc, se pun in strecuratoare, se toarna un jet de apa rece peste ele si  se scurg bine de tot.

Se pun pastele in tigaie, se da focul o idee mai tare si se amesteca. Imediat, se adauga bulionul si se amesteca pana spaghetele sunt acoperite.

Se iau de pe aragaz si se presara cu cimbru.

 

Note:
– kaizerul prajit e mai bun decat bacon-ul. Se face mai crunchy si e mai carnos.
– am o noua pasiune pentru spaghetele subtiri Barilla (au  ambalaj albastru din carton, sunt cu 2-3 lei mai scumpe decat alte paste, da’merita!)
– puteti sa le gatiti in timp ce cantati fals ultima piesa descoperita, de exemplu:

Enjoy!

5 răspunsuri to “Spaghete cu kaizer prajit, usturoi si bulion”

  1. Catalin 20 Martie 2012 la 1:33 AM #

    nu am avut cimbru dar am facut fara si au iesit foarte bune:X

    • Uana 20 Martie 2012 la 11:29 AM #

      uai, ma bucur:D vezi ca provoaca dependenta :))

  2. zulink 9 Noiembrie 2012 la 7:08 PM #

    Foarte buna reteta!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cum ajunge lumea pe Chicineta - 16 Noiembrie 2014

    […] m-a invatat ca lumea e fascinata de kaizer, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. De la postul de aici am avut un val spectaculos de cititori. Cresteau cautarile de kaizer  (in toate felurile, prajit, […]

Lasă un răspuns

