Cum ajunge lumea pe Chicineta

19 Oct

De cand imi doream sa scriu asa ceva 😀

Momentul a venit in ziua in care cineva a ajuns pe blog cautand raspunsul la intrebarea „in cat timp ma voi marita„. (Domnisoara, daca cititi acum, sa mor daca stiu, dar in felul asta nu prea curand.)

Multi vin cautand perfectiunea. Cea mai buna tarta, cel mai bun aluat, cea mai buna prajitura din lume sau cea mai buna crema, ceea ce demonstreaza teoria ca e bine sa-ti sufli singur in trompeta, ca google te crede pe cuvant. Multi intreaba de Hank Moody, Paul Banks si Oana Titica – primii doi nu sunt momentan, but I am, so leave a message.

Blogul asta m-a invatat ca lumea e fascinata de kaizer, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. De la postul de aici am avut un val spectaculos de cititori.
Cresteau cautarile de kaizer  (in toate felurile, prajit, cu paste, scris corect, scris gresit) si crestea si sufletul in mine 😀 Ma bucur ca suntem multi care apreciaza grasimile prajite la adevarata lor valoare si zic sa le facem un fan club. Va bagati?

Mai exista cautarile la care nu ma asteptam:
creveti Mcdonalds –  DON’T! Sa avem limite, zic.
cartofi prajiti cu carnati dece – De ce nu? Cred ca cineva se simtea vinovat…
cate paste se pun la trei portii? – Toata punga, in principiu, daca e de 400-500 g. Ar trebui sa-ti ajunga.
ce inseamna pastrav – Habar n-am, conteaza ca e bun.
cat trebuie sa stea puiul la cuptor? Cred ca eu eram asta, he he, ca nu stiu niciodata. Depinde de cuptor si al meu e tampit, deci intre 30 de minute si o ora, cu verificare constanta.
cum prajesti bacon? Intr-o lingurita de ulei, ca-i mai bun 😀 sau pur si simplu in tigaie, ca grasimea aia are si ea un scop.

Si favorita mea de pana acum, „ingrasare rapida cu unt de arahide” . Draga mea, un borcan pe zi si te-ai scos. O sa-ti fie rau, dar nu cred ca te intereseaza. Oricum, discutabil – unii il folosesc in cure de slabire, pentru ca e super satios si nu-ti mai trebuie nimic dupa. Ideal e sa nu-ti propui sa faci ceva rapid legat de corpul tau, ca sigur nu se termina bine.

Thank y’all for coming. Ne auzim luna viitoare 😀

4 răspunsuri to “Cum ajunge lumea pe Chicineta”

  1. Violet 20 Octombrie 2011 la 9:55 AM #

    creveti McDonalds =))
    foarte haioasa postarea . liked it.
    :*:*:*

    • Uana 20 Octombrie 2011 la 10:43 AM #

      :* Pt tine special, sa stii ca au mai fost si „ciqineta”, „chichineta”, „cikineta” 😀

  2. Violet 20 Octombrie 2011 la 10:47 AM #

    numai „cichineta” nu a fost :)) luna viitoare fii sigura ca va fi >:)
    pupix

    • Uana 20 Octombrie 2011 la 10:53 AM #

      ma bazez pe tine 🙂

Lasă un răspuns

