Vara 2012, take 1

23 Iul

Pe lângă o lene porcească, care mă prinde oriunde mă rostogolesc, s-au întâmplat niște lucruri absolut fantastice.

1. Am fost acasă la un celebru junkie pe care îl apreciez foarte mult.

2. Am văzut reflux.  Boo-ya.

3. Am văzut lame într-o curte.

4. Am fost la Werchter.

5. Am convins cel mai mișto tip din lume să toarne maglavais peste o rață în fundul gol, în repetate rânduri.

6. Am început să lucrez într-un loc în care zilele arată așa.

~to be continued, pe larg, în episoadele viitoare, with juicy details~

2 răspunsuri to “Vara 2012, take 1”

  1. shylock 23 Septembrie 2012 la 2:02 PM #

    rata sau tipul fiind in fundul gol ?
    hahahaha

Lasă un răspuns

