American Pastoral

25 Aug

Ieri a fost ziua cantecelor frantuzesti stupide, pe care de regula nu le ascult pentru ca ma apuca batzul si imi vine sa fac karaoke la deodorant instantaneu.

Ieri totusi mi-am luat inima in dinti si am pus-o de un playlist in bucatarie*, motiv pentru care PSter s-a retras pe un scaun in lumea lui de rege al sahului pe iPad, iar eu am amestecat sos de paste din borcan cu paste, cum ar face orice angajata creativa de la GoodFood.

Tot ieri am redescoperit FruFru, de la care mancam prin 2007. Foarte buni in continuare – pastele sunt futere (mai ales 4 Pesto – ceva patru branze cu homemade pesto, tres jolie), iti dau morcovi proaspeti, singura problema e cu deserturile, in care probabil li se pare lor fancy sa nu pui faina. PUNETI FAINA!!! Exista un scop pentru ea. Faina e ok. Deja m-am enervat.

De asemenea, tot ieri m-am gadilat cu posibilitatea de a nu-mi fi pierdut total tanara speranta de jurnalista/scriitoare within, dupa ce articolul asta a facut niste mii de viewsuri si multe share-uri. Nedrept – un text in care arunci cu rahat intr-un restaurant devine mai popular decat unul despre mancare buna, shit, I say, dar sa invatam din asta.

Si pentru a-mi dovedi intelepciunea dobandita ieri, i put Philip Roth quote here si ma duc sa produc o carte.

My stupid, stupid Merry dear, stupider even that your stupid father, not even blowing up buildings helps. It’s lonely if there are buildings and it’s lonely if there are no buildings. (American Pastoral)

~end~

* voila

Lasă un răspuns

