Adevarul despre GoodFood BBQ Party

5 Sep

– sau ce se intampla cand pui patru tinere sperante intr-o bucatarie de restaurant – 

Noaptea dinainte. 15 august, ora 23:30. SMS
Eu: „Sa nu uiti robotelu. Ne vedem maine dimineata. xoxo”
Mazi: „Acum fac playlistu. Zici ca pun muzica in Control :)))”
Eu: „Ha ha. DJ in the mixer.”

… si, dragi cititori de blog pe care ii numar pe degetele de la mana lui Yoda, cu aceasta gluma nereusita a inceput peripetia pregatirii celui mai frumos Barbeque Party din galaxie.

A doua zi dimineata, la ora 8, pescuiam publisherul din barlog si ne indreptam spre Obor pentru ultimele cumparaturi: ceapa, prune, cartofi, zmeura, chestii importante. In doua ore trebuia sa ne infiintam La Seratta, unde Ioana si Alexandra frecau la aluaturi de cand crapase de ziua. (Desigur, am ajuns in trei ore, cu 12 sticle de bautura in plus, in conditiile in care nu trebuia sa cumparam bautura, in fine.)

*profit de ocazie sa vi le prezint pe Ioana si Alexandra, colegele mele, doua raze de soare in diminetile in care aduc prajituri la birou :)) *

In bucataria cosmica de La Seratta, lucrurile se intamplau deja. Ioana (dreapta), desi o vedeti asa draguta si inofensiva, pusese ajutoarele la lucru intr-un mod foarte ferm (thank God, daca era dupa mine fumam toate cu fundul pe aragaz si ne gadilam pana seara, sperand ca mancarea se face singura), iar Alexandra (stanga, dóh) isi pusese bonetica de mare angajament si se agita in jurul unui tort, pe care il vom numi de aici incolo tortul OMFG. (Poza de mai jos a primit 250+ de like-uri fara ca cineva sa se dezbrace in ea.)

Ca sa nu ma stresez prea tare, fiindca asa sunt eu, relaxata (de fapt fiindca asta prezisese Ioana ca o sa fac in ziua respectiva:))), am taiat multa ceapa si, in timp ce boceam, mi-am imaginat ca sunt Shakira aici si m-am simtit brusc mai sexy.

Apoi am discutat aspecte logistice cu PSter, pe care l-am sunat intre doua cepe, deci nervoasa si plangand, ceea ce n-a fost asa bine, in special fiindca ulterior am uitat sa-l trec pe lista de invitati si i-a fost dificil sa se infiltreze in bine-pazitul BBQ Party. Nici acum nu stiu cum a reusit (eu nu raspundeam la esemes, fiind ocupata sa plang langa ceapa), insa probabil barbatilor irezistibili in costum nu le poti spune „nu” la nesfarsit :))

Si mai interesant a fost cand au venit invitatii, ze wonderful food (si nu numai) bloggers pe care ii urmaresc de cativa ani (si care au parut extrem de incantati despre ce am produs noi de mancare :D). *profit si de aceasta ocazie sa marturisesc  these two secret blog crushes: fabrica de jucarii si cookiejar, follow them!*

… si ca poti invata foarte multe din experienta GoodFood Barbeque Party. S-au tras urmatoarele concluzii:

1. Am cele mai misto colege de pe planeta, sunt ca un pandispan cu piersici pe care iti vine sa il iei acasa in fiecare zi.


2. Crumbleu’ cu prune e ceva de succes.
3. Ketchup-urile, maionezele si mustarurile Heinz sunt cele mai misto chestii pe care le poti cumpara pentru gratare. Adica, din toata gama de sosuri conservate, pe care nu le faci la tine in blender, deci le iei ambalate, sunt cele mai tasty (zic eu, care de regula sunt impotriva conservelor & such).
4. Burgerii de curcan (Penes, that is) sunt foarte buni.
5. De doua luni incoace, simt ca sunt la jobul la care trebuie sa fiu.

Cheesiness over and out 😀

~the end~

Lasă un răspuns

