Lolo diaries (3): immaculate conception

27 Feb

lola 1 

De ieri dimineață, Lolo crede că a făcut un puppy. Adică a adoptat o zebră murdară de cauciuc (ex-jucărie, pe care de altfel o ignoră de un an) și se poartă cu ea fix ca și cum ar fi cățelul ei: o linge, îi ține de cald, doarme cu ea pe canapeaua proprie.

Înainte să mă prind că are impresia că e mamă, am încercat să îi arunc jucăria ca pe o minge, convinsă că are chef de joacă. A început să se smiorcăie, și-a luat zebra ușoooor în dinți, a dus-o f. delicat înapoi pe canapea, apoi și-a pus fundul ăla mare pe ea.

(Trebuie menționat că Lolo n-a făcut sex în viața ei. Poate a visat că făcea și s-a trezit lângă o zebră, pe care a luat-o în serios.)

lola 2

Drept urmare, aseară, după două ore de căutări pe net cu „dog thinks toy is her puppy”, am ajuns la concluzia că are creierul plictisit (sau hormonii i-au luat-o razna). Așa că, de dimineață, i-am aruncat mingea până a căzut lată, ca să nu se mai creadă Fecioara Maria și am făcut tot felul de jocuri. Încă n-a mers – mai încerc.

Câinii voștri fac din astea?

Lasă un răspuns

