Tipuri de comentarii la reţete

6 Mar

Citeam zilele trecute comentariile utilizatorilor de net care postează la reţete (de mâncare, evident) și mi-am dat seama de următoarele:

  1. Maximum unul din 10 sunt scrise corect.
  2. Limba română așa cum am învățat-o noi, cei care au trecut bacul, e o chestie total diferită față de realitatea din jur.
  3. Ar fi păcat să nu le centralizez din când în când.

Așadar, am grupat câteva comentarii relevante, pe categoriile cel mai des întâlnite. Enjoy.

A. Categoria ”schizo / nu înțeleg”

– imi place dar cu capsuni sunt oribile fara suparare

– laptele de pasare e bun asta nu e bun e o porcarie sa nu incercati nu o sa vie bun. acelasi e delicios laptele de pasare ♥ ♥ 😎

– retetele sunt usoare,si sanatoase,dar citi le aplica,putini,mai ales femeile,ca barbatilor le cresc burtile

 B. Categoria „f***-vă mâncarea voastră / u so bad”

– dafin bio,cacat bio,un amestec turbat cu fele de fel de chestii la care nu ai acces.Miroase a afacere nesimtita,nu idea ci bulangii astia ce vin cu chestii nerealizabile.pasta miso s-o o bagati voi in cur sa va vina afacerea la cap

 – Voi intotdeauna cand scrie-ti retetele,omiteti cate ceva! sau va bateti joc de noi ! Uite !Acum nu ne-ati spus de gelatina ! Ca sa stricam prajitura sau sa facem o flescaiala acolo ! Nu o sa mai intru la voi niciodata !!!

– Asa se scrie o reteta cretinule sau cretino?

 C. Categoria “spelling failures” (aici am pus diacritice de la mine, pentru efect)

– âmi place

 âncercam si noi

– Si uite asa ânvata fecioru meu sa gateasca…

– e foarte buna exceptand portocalele de dedesupt

– Cate briose iasă din aceasta compozitie?

– am gatit-o si este extraordinar de gustuoasa. multumesc mult

Revin în curând.

5 răspunsuri to “Tipuri de comentarii la reţete”

  1. Alin Stanciu (@alinstanciu) 6 Martie 2014 la 7:47 PM #

    Dacă mă uit la bold-urile puse de tine am senzația că nu ești sigură nici de propriii cititori. Dar âmi place :)). Și-mi dă o idee cu perle de la customer-care…

  2. Food Design 7 Martie 2014 la 5:32 AM #

    Astfel de comentarii le gasesti mai mult pe FB, la marile site-uri culinare cu sute de like-uri. Cand am lansat blogul, cea mai vorbareata dintre cititoare avea mici probleme cu gramatica. Cei care ma secondau cu sfaturi mi-au spus: „creste tu calitatea articolelor si vei atrage si alte categorii de cititori”. Am revizuit toate retetele postate (nu multe la acea vreme) si am avut grija sa evit oralitatea ieftina, obisnuinta cu care venisem din alta zona online. De atunci, cu exceptia comentariilor acelei persoane, n-am mai intalnit nici macar unul „subliniat cu rosu”. Adesea, „muzica da tonul”.

    • Uana 7 Martie 2014 la 8:59 AM #

      De acord si sa stii ca citatele din aceasta postare nu sunt luate de pe blogul meu 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. stanciu.me » Blog Archive » Pearly customer-care talks - 6 Martie 2014

    […] obicei de a-și nota ‘perle’ ale clienților pe post-it-uri. Iar eu, azi, citind un articol oarecum similar pe blogul de autor de mare succes intitulat Chici:xneta, m-am gândit că […]

Lasă un răspuns

