Ou prăjit cu sos de roșii cu ardei iute și usturoi. Plus kaizer.

10 Mai

oua prajite

 

Că tot vorbeam ieri cu cineva despre cea mai bună mâncare pentru (împotriva?) mahmurelii, cred că  asta e a mea. Sau orice altceva similar, care include sos de roșii cu ardei iute.

În mod particular, în dimineaţa asta n-am fost mahmură, dar e bine să fii pregătit pentru orice.

Am tocat 1 ceapă, am pus-o în ulei încins să se înmoaie, am adăugat 1 căţel tocat de usturoi, am mai lăsat totul în tigaie puţin, am pus 1/2 conservă de roșii tocate (200g) și am lăsat sosul să se îngroașe vreo 10 minute. Pe final, am pus sare, piper și 1 ardei iute uscat.

Intre timp, am tocat cubuleţe vreo 150g de kaizer și le-am pus în altă tigaie cu puţin ulei încins, să se rumenească. Când au fost gata, am trântit lângă kaizer 1 ou, pe care l-am prăjit cu succes. Am pus sosul din tigaia 1 în farfurie și, peste el, am trântit conţinutul tigăii 2. Am presărat frunze rupte de busuioc.

Toată treaba de mai sus am făcut-o pe piesa asta:

Lasă un răspuns

