Chef, cel mai frumos film cu mâncare de anul ăsta

11 Iun

Dacă cineva dintre voi s-a gândit să își facă un food truck sau orice afacere cu mâncare, filmul Chef vine ca un șut în fund la momentul potrivit. Are premiera pe 12 iunie (eu l-am văzut, că am pile, și vă jur că e foarte mișto, iar Sofia Vergara vorbește FOARTE sexy.)

– Să fiţi siguri că aţi mâncat înainte să vă uitaţi la trailer. Ne vedem la cinema.-

2 răspunsuri to “Chef, cel mai frumos film cu mâncare de anul ăsta”

  1. iluminisme 11 Iunie 2014 la 9:25 PM #

    am inghitit un pic in sec dupa traileru asta, mi-ar placea o viata de asta, nu trebuie sa te imbogatesti, trebuie sa fii tu 🙂

Lasă un răspuns

