Nutribullet, noua jucărie de dimineaţă

4 Noi

oana_nutribullet-2

De când mă știu, nu mi-a plăcut să mănânc legume și fructe crude, cu puţine excepţii (smochine). Dieta mea obișnuită, cu unt, bacon și ciocolată garantează un ten splendifer la 50 de ani, datorită cantităţii spectaculoase de grăsimi – sau cel puţin eu asta sper – dar, în prezent, mă face bleagă și somnolentă când nu e cazul, de regulă în deadline-uri nasoale.

De aceea, de câţiva ani, tot încerc să fentez niște legume să-mi intre în farfurie, fiindcă am observat că mă simt mai fâșneaţă după doar doi morcovi,  însă în afară de cartofi, păstârnac și dovleac, coapte sau făcute tocăniţă, nu mi s-a arătat vreo plăcere deosebită.

Asta până săptămâna trecută, when this little munchkin, Nutribullet, came along…nutribullet chicineta

…. într-o dimineaţă în care, ca de obicei, îmi era prea lene să mănânc.

Așa că l-am luat la o tură, să văd ce știe să facă. Am aruncat în recipient:

  • 1 tulpină de ţelină Apio
  • 1 morcov
  • 1 măr
  • o bucată de ghimbir
  • 200ml zeamă de mandarine (e mai bine să storci citricele înainte, yes)
  • 1 legătură de pătrunjel

Am mixat totul câteva secunde și aia a fost. (Dacă amestecul ţi se pare prea gros, completează-l cu apă.) Am trecut chiar și prin vecini să împart noua mea descoperire, iar Mazi a fost emoţionată până la lacrimi să mă vadă în ușă cu un suc verde după ce ţinuse ceva detox vreo 5 zile, așa că…well… a fost mai mult for me!

 

Pentru mine, care nu cred în blendere, doar în roboţi de bucătărie, Nutribullet a fost o mică revelaţie, pentru că:

  1. În primul rând, nu e un blender, are un sistem mult mai bun decât aparatele de acest fel obișnuite: există o lamă (milling blade) cu care poţi să macini nuci, alune, seminţe (cum am făcut eu cu smoothie-ul cu nuci, ciocolată și banane, recipe soon), totul se mixează foarte repede și se omogenizează bine, în 10 secunde e totul gata.
  2. Se curăţă FOARTE UŞOR! Pentru leneși, e cel mai bun gadget, durează trei secunde să îi speli vasul și alte două să scoţi aparatul din priză și să îl pui la loc pe raft.
  3. Ocupă super puţin loc, are doar baza și cănile în care mixezi ingredientele (sunt de două dimensiuni – 2 x căni de 0,5l și 1 x cană de 0,7l , pe care poţi să le iei cu tine în mașină spre bureau :D)
  4. Te face să mănânci LEGUME și FRUCTE, ceea ce – nu știu voi cum staţi – dar pentru mine e o performanţă că pot să consum vitamine așa de simplu și să îmi și placă.

PROOF!

oana titica

Nutribullet se poate comanda de pe site-ul Delimano. Also, vine Crăciunul, ceea ce mă face să cred că e inclusiv o super idee de cadeau.

Lasă un răspuns

